Godziny działania sklepu10.00 - 18.00
poniedziałek do piątku
10 - 15 - w soboty
Zasady wysyłki
1. Realizujemy dostawy zamówionych towarów za pośrednictwem wyspecjalizowanej firmy kurierskiej DPD. Dodatkowe informacje o dostawach dostępne na stronie www.dpd.com.pl
2. Paczki wysyłane są następnego dnia (nie dotyczy dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót). Wysyłki dotyczą jedynie realizacji potwierdzonych zamówień z ustalonym sposobem zapłaty.
3. Na czas dostarczenia zamówionych towarów składają się: czas potrzebny na spakowanie towaru i przekazanie towaru dostawcy oraz czas dostawy towaru przez firmę kurierską. Czas potrzebny na spakowanie towaru i przekazanie towaru dostawcy to jeden dzień roboczy, natomiast czas dostawy to maksymalnie 4 dni roboczych, chyba że inny termin dostawy zostanie ustalony w drodze indywidualnych negocjacji prowadzonych między Klientem a Sprzedającym. Jeżeli z powodu tymczasowej niedostępności towaru, określony w zdaniu poprzednim czas potrzebny na spakowanie towaru i przekazanie go dostawcy nie będzie realny, Sprzedający poinformuje o tym Użytkownika, drogą mailową bądź telefoniczną, przed zawarciem umowy sprzedaży. W takim przypadku Użytkownik będzie mógł anulować całość zamówienia, anulować zamówienie w części bądź podzielić zamówienie. W sytuacji wyboru przez Użytkownika podziału zamówienia, dostawa towarów do Klienta nastąpi w odrębnych przesyłkach, w terminach ustalonych indywidualnie z Użytkownikiem w drodze negocjacji, a Klient nie poniesie dodatkowych kosztów wysyłki wynikających z podziału zamówienia.
4. Zamówione produkty będą dostarczane do Klienta pod wskazany przez Klienta adres.
5. W przypadku opłaty przy odbiorze, dane płatnika muszą być identyczne z danymi odbiorcy.
6. W przypadku realizacji większych zamówień, Sklep "Oleńka" jest uprawniony, w drodze odrębnych ustaleń z Klientem, do określenia dłuższego terminu realizacji zamówienia oraz realizacji takiego zamówienia etapowo.
7. Klient proszony jest, aby w miarę możliwości w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej dokonał sprawdzenia stanu przesyłki. Sprzedający uprzejmie zaleca zwrócenie szczególnej uwagi na stan przesyłki i stan taśm naklejonych na przesyłkę.
8. Sprzedający informuje, że w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie, Klient ma prawo (zgodnie z ustawą Prawo przewozowe) do zwrócenia się do dostarczyciela o sporządzenie protokołu szkody w sytuacji kiedy dostarczyciel nie sporządzi protokołu szkody z własnej inicjatywy. Jeżeli Klient otrzyma od dostarczyciela protokół szkody, Sprzedający zaleca przesłanie tego dokumentu (ewentualnie jego kopii), na adres siedziby Sprzedającego, gdyż może się to przyczynić do szybszego rozpatrzenia przez Sprzedającego zgłoszonej przez Klienta reklamacji.
10.W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki z zakupionym przez niego towarem pomimo kilku prób dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską, przy jednoczesnym braku możliwości skontaktowania się z Klientem (Klient notorycznie nie odbiera połączeń telefonicznych, nie odpisuje na maile), Sprzedający, zgodnie z art. 486 Kodeksu cywilnego, zażąda od Klienta naprawienia wynikłej stąd szkody (w szczególności polegającej na konieczności ponoszenia kosztów magazynowania nieodebranego towaru).